- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Сучасний стан некомерційної реклами в Україні
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U000118 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Комунікативні фактори функціонування публіцистичних текстів (на матеріалі журналів "Літературно-науковий вісник" і "Питання філософії та психології")
- Концепція персонального журналізму у пресі Сполучених Штатів Америки (історія формування та сучасний аспект проблеми)
- Міжнародна журналістика в контексті глобальних суспільних трансформацій.
- Тематична модель сучасного регіонального видання (на матеріалі друкованої газетної періодики Кіровоградщини за період 1991 - 2003 років)
- Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі).
- Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності
- Типологія мовних помилок та їх усунення під час редагування журналістських матеріалів
- Комерційна радіожурналістика в Україні: становлення, розвиток, перспектива.
- Концепт Європа в українській публіцистиці: когнітивно-лінгвістичні аспекти.
- Проблема національного виховання в педагогічній пресі сучасності (за період з 1991 до 2004 рр.)