- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Фактори ефективності впливу друкованих ЗМІ (преси) на електорат
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U000620 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Дмитро Донцов і "Літературно-Науковий Вістник" ("Вістник") на тлі розвитку української літератури і журналістики 20-30-х років. Ідеологічні, естетичні та організаційні принципи.
- Телевізійні новини в політичній комунікації України: жанрова типологія, технологія виробництва, взаємодія з аудиторією
- Редакторська та журналістська діяльність Леоніда Глібова
- Професійна етика журналіста на сучасному етапі розвитку демократії в Україні
- Мистецька періодика Одеси другого десятиріччя ХХ століття: історико-функціональний аспект та інтерпретаційні особливості
- Газета "Волинь" та однойменне видавництво (1941-1944 рр.): організаційний і проблемно-тематичний аспекти
- Ідейно-естетичні пошуки у літературній критиці Львова 20-30-х рр. ХХ ст. (на матеріалах літературної періодики).
- Російська цензура і видання творів Тараса Шевченка (1861-916 рр.)
- Комунікація як інструмент екологічної політики (на прикладі порівняльного досвіду України і Німеччини)
- Розвиток кооперативного книговидання в Україні в кінці ХІХ - першій третині ХХ ст. (на прикладі Всеукраїнського кооперативного книговидавничого і книготорговельного товариства "Книгоспілка") .