- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2002
Артикул:
0402U000397 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Емоційність та емотивність сучасного англомовного дискурсу: структурний, семантичний і прагматичний аспекти
- Звукосимволічні властивості початкових приголосних звукосполучень у сучасній англійській мові.
- Функціонально-стильові характеристики префіксальної номінації в сучасній англійській мові.
- Лінгвістичні засоби реконструкції особистості Вінстона Черчилля у британській документалістиці
- Макромовленнєвий акт взаєморозуміння: засоби об'єктивації та прагматичний контекст (на матеріалі сучасної німецької мови)
- Лексико-семантична група "рослинний світ" у німецькій мові: діахронічний аспект
- Синтагматичні та парадигматичні властивості прислівників у сполученні з дієсловами в сучасній німецькій мові (на матеріалі художніх і публіцистичних текстів)
- Іронія в мовній та концептуальній картині світу Ґюнтера Ґрасса
- Об'єктивація категорії перехідності в англомовному дискурсі (на матеріалі медійних і художніх текстів)
- Оцінка інвестиційної вартості підприємтсва