- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Маркетинговий механізм формування товарного асортименту (На прикладі підприємств машинобудування).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2002
Артикул:
0402U001651 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Інвестиційна підтримка інноваційної діяльності підприємств
- Синтез корпоративної системи управлiння контрольно-ревiзiйною дiяльнiстю у регiонi
- Розвиток малого підприємництва в умовах перехідної економіки (на прикладі України та Йорданії)
- Організаційно-економічні механізми підвищення експортного потенціалу інвестиційного комплексу України.
- Антикризове управління підприємством
- Міжнародні маркетингові дослідження в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства (на прикладі металургійного комплексу України).
- Удосконалення управління оборотними коштами на підприємствах автомобільного транспорту
- Менеджмент експортного потенціалу галузей агропромислового комплексу України
- Оцінка та діагностика конкурентоспроможності підприємств
- Організаційно-економічний механізм управління ринком цукру України