- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2006
Артикул:
0406U001461 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Управління розвитком вищого навчального закладу на засадах маркетингу і логістики
- . Методичне забезпечення стратегічного планування та фінансових можливостей реалізації стратегії
- Розвиток інвестиційного процесу на промислових підприємствах України
- Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту
- Управління інвестиційною діяльністю сільськогосподарських підприємств
- Управління матеріальними ресурсами в організаціях дорожнього господарства
- Формування ефективної системи планування та прогнозування розвитку аграрних підприємств в умовах ринку
- Організаційно-економічне забезпечення конкурентоспроможності підприємств на основі вдосконалення систем управління якістю
- Удосконалення механізму планування виробничої програми малих підприємств в умовах невизначеності середовища господарювання
- Оцінка ефективності експорту та імпорту машин і обладнання вітчизняними підприємствами