З М І С Т
ВСТУП
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО СВОГО ЗДОРОВ'Я.
1.1. Ґенеза проблеми здоров'я учнівської молоді у педагогічній науці
1.2. Сутність ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних
навчальних закладів до свого здоров'я
1.3. Обґрунтування педагогічних умов формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров'я .
Висновки до першого
розділу.
Розділ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО СВОГО ЗДОРОВ'Я
2.1. Критерії, показники та рівні сформованості ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров'я
2.2. Аналіз існуючого стану формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров'я.
2.3. Зміст і результати педагогічного експерименту. .
Висновки до другого
розділу.
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922