Ви є тут

Організаційно-правові проблеми розгляду звернень громадян і юридичних осіб в органах прокуратури.

Автор: 
Ковальчук Інна Сергіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000106
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУПС.-
РОЗДІЛ 1. РОЗГЛЯД ТА ВИРІШЕННЯ ЗВЕРНЕНЬ У ПРОКУРАТУРІ ЯК СПОСІБ ЗАХИСТУ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ
1.1. Історія розвитку діяльності прокуратури з розгляду зверненьС.-
1.2. Нормативно-правова основа діяльності прокуратури з розгляду
звернень.С.-
1.3. Роль і завдання прокуратури у роботі зі зверненнямиС.-
Висновки до
розділу 1С.-
РОЗДІЛ 2. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ В ОРГАНАХ ПРОКУ-
РАТУРИ ТА ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ
2.1. Організація роботи із зверненнями в органах прокуратуриС.-
2.2. Процесуальне регулювання розгляду звернень в органах прокуратури;
проблеми вдосконалення.С.-
2.3. Аналітичні дослідження стану розгляду звернень в органах прокуратури
та способи їх реалізаціїС.-
Висновки до
розділу 2С.-
РОЗДІЛ 3. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРОКУРОРСЬКОГО НАГЛЯДУ ЗА ДОДЕРЖАННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ЗВЕРНЕННЯ
3.1. Завдання, організація і методичні аспекти перевірок додержання законів
про звернення.С.-
3.2. Реагування прокурора на виявлені порушення законодавства про
звернення.С.-
Висновки до
розділу 3С.-
ВИСНОВКИС.-
СПИСОК