Ви є тут

Удосконалення системи розвозу місцевих вагонів в залізничному вузлі

Автор: 
Мацюк Вячеслав Іванович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000342
129 грн
Додати в кошик

Вміст

<p style="font-family: 'Times New Roman', 'Times', serif; font-size: 18px; background-color: #ffffff;"><span style="background-color: #ffffff;">ЗМІСТ<br />ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br />РОЗДІЛ АНАЛІЗ ІСНУЮЧОЇ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВОЗУ МІСЦЕВИХ ВАГОНІВ У ВЕЛИКИХ ЗАЛІЗНИЧНИХ ВУЗЛАХ . . . . . <br /> 1. Існуюча система доставки вантажів та місце у даному процесі передавального руху . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br /> 1. Аналіз існуючої технології розвозу місцевих вагонів у великих залізничних вузлах . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br /> 1. Вітчизняна та іноземна наукова думка щодо розвитку залізничних вузлів та організації місцевої роботи у вузлах . . . . . . . . . .<br /> 1. Світовий досвід . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br /> Висновки по <br />розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br />РОЗДІЛ СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ОБ'ЄКТІВ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br /> 2. Класифікація залізничних вузлів України у залежності від обсягів місцевої роботи, що виконується. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br /> 2. Залізничний вузол як складна технологічна система. . . . . . . . <br /> 2. Час знаходження місцевого вагону у вузлі як показник ефективності функціонування технологічної системи. . . . . . . . . . . . . . . <br /> 2. Особливості переробки місцевих вагонів у великому залізничному вузлі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br /> 2. Дослідження вхідного місцевого вагонопотоку . . . . . . . . . . . <br /> Висновки по <br />розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br />РОЗДІЛ ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОГО МІСЦЯ КОНЦЕНТРАЦІЇ ТЕХНІЧНОЇ ПЕРЕРОБКИ МІСЦЕВОГО ВАГОНОПОТОКУ У КРУПНИХ (РОЗВИНЕНИХ) ВУЗЛАХ (НА ПРИКЛАДІ КИЇВСЬКОГО ВУЗЛА) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br /> 3. Математична модель розвозу місцевих вагонів у залізничних вузлах . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br /> 3. Визначення оптимального місця концентрації технічної переробки місцевого вагонопотоку відсортування за критерієм відстані. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br /> 3. Визначення оптимального місця концентрації технічної переробки місцевого вагонопотоку відсортування на прикладі Київського залізничного вузла за даними року . . . . . . . . . . . . . . . <br /> 3. Визначення оптимального місця концентрації технічної переробки місцевого вагонопотоку відсортування за критерієм часу. . <br /> 3. Співставлення варіантів концентрації місцевої роботи у Київському вузлі за критерієм відстані та часу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .<br /> Висновки по <br />розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br />РОЗДІЛ ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ РОЗВОЗУ МІСЦЕВОГО ВАГОНОПОТОКУ НА ПРИКЛАДІ КИЇВСЬКОГО ВУЗЛА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .<br /> 4. Розробка альтернативної технології розвозу місцевих вагонів (на прикладі Київського вузла) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br /> 4. Пропозиція щодо організації розвозу місцевих вагонів у Київському залізничному вузлі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .<br /> Висновки по <br />розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . <br />ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .<br />СПИСОК</span></p>