Ви є тут

Формування естетичних смаків учнів 5 – 9 класів на уроках трудового навчання засобами декоративно-ужиткового мистецтва

Автор: 
Савчук Ірина Валеріївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000366
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ УЧНІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.1. Історико-педагогічний і психологічний аналіз змісту категорії "естетичний смак" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2. Декоративно-ужиткове мистецтво як складова національної культури та чинник формування естетичних смаків учнів . . . . . . . . . . . . . .
1.3. Педагогічна система художньо-трудової підготовки та умови формування естетичних смаків школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки до першого
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ХУДОЖНЬО-ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ - КЛАСІВ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1. Дидактичне обґрунтування змісту художньо-трудової підго- товки учнів на уроках трудового навчання та в позаурочній діяльності . . .
2.2. Педагогічна взаємодія як умова формування естетичних смаків школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва . . . . . . . . .
2.3. Методика й аналіз результатів педагогічного експерименту . . . . . Висновки до другого
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ДОДАТКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . СПИСОК