Ви є тут

Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.

Автор: 
Аніщук Антоніна Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000705
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.с. -
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ МОВЛЕННЄВОГО САМОВИРАЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ.с.-
1.1. Самовираження як особистісний феноменс.-
1.2. Мовленнєве самовираження в особистісному виміріс.-
1.3. Специфіка мовленнєвого самовираження дошкільникас.-
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОЦЕСУ МОВЛЕННЄВОГО САМОВИРАЖЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ.с.-
2.1. Методика і процедура дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників .с.-
2.2. Характеристика типів мовленнєвого самовираження дітей дошкільного вікус.-
2.3. Аналіз статевих особливостей мовленнєвого самовираження.с.-
2.4. Вплив умов різних інститутів виховання на характер мовленнєвого самовираження дошкільниківс.-
РОЗДІЛ 3. СТВОРЕННЯ МОДЕЛІ ОПТИМІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО САМОВИРАЖЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ.с.-
3.1. Концептуальні засади організації моделі оптимізації мовленнєвого самовираження в умовах ДНЗс.-
3.2. Методика створення сприятливого для мовленнєвого самовираження середовища.с.-
3.3.Оцінка ефективності системи формування .с.-
ВИСНОВКИ.с.-
СПИСОК