Ви є тут

Формування психологічної готовності майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії з учнями.

Автор: 
Терещенко Вікторія Анатоліївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000724
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.
ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІНТЕРАКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
1.1.Поняття інтерактивної взаємодії у психологічній науці
1.2. Особливості інтерактивної взаємодії у педагогічному процесі
1.3. Проблема готовності майбутніх учителів до педагогічної взаємодії у психологічних дослідженнях
1.4. Модель психологічної готовності майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії з учнями
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2.
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІНТЕРАКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
2.1. Методична база емпіричного вивчення психологічної готовності майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії з учнями
2.2. Тенденції розвитку психологічної готовності майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії з учнями за традиційних умов навчання
2.3. Чинники готовності майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії з учнями
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3.
УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІНТЕРАКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
3.1. Обгрунтування методики формувального експерименту
3.2. Оцінка ефективності експериментального формування психологічної готовності майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії з учнями
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК