Ви є тут

Ергономічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у процесі навчально-трудової діяльності

Автор: 
Борисова Тетяна Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000834
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 1. ЕРГОНОМІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА . . . . . . . .
1.1. Проблематика становлення ергономічної науки та впровадження результатів ергономічних досліджень у навчально-виховному процесі . . .
1.2. Сутність, завдання та сучасний стан ергономічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3. Ергономічна готовність майбутніх учителів трудового навчання до педагогічної діяльності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки до першого
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗМІСТУ ТА МЕТОДИКИ ЕРГОНОМІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ . . .
2.1. Обґрунтування змісту ергономічної підготовки студентів вищих педагогічний закладів освіти зі спеціальності "Технологічна освіта" . . . . .
2.2. Інтеграція ергономічних знань студентів у процесі навчально-трудової діяльності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3. Методичне забезпечення вивчення курсу "Основи ергономіки" 2.4. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи . . . . . . . Висновки до другого
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ДОДАТКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . СПИСОК