Ви є тут

Удосконалення системи просування лікарських засобів оптового фармацевтичного підприємства

Автор: 
Левченко Ірина Петрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U001010
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Стор.ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОПТОВИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ.
1.1. Сучасний стан європейського та вітчизняного оптового фармацевтичного ринку.
1.2. Принципи організації та основні напрямки маркетингової діяльності оптових фармацевтичних підприємств
1.3. Проблеми управління маркетинговими комунікаціями оптового фармацевтичного підприємства.
РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМКУ, МЕТОДИ ТА ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА ДИСЕРТАЦІЙНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Обґрунтування вибору напрямку дослідження2.2. Методи та загальна методика проведення дисертаційного дослідження.
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОПТОВОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК СУБ'ЄКТА РИНКУ
3.1. Вивчення тенденцій розвитку оптового фармацевтичного ринку України.
3.2. Позиціонування оптового підприємства на фармацевтичному ринку
3.3. Принципи формування асортименту товару оптовими фармацевтичними підприємствами.
3. Стратегічне управління взаємовідносинами з основними споживачами підприємства
3.5. Методика визначення ставлення аптек-споживачів до оптових фармацевтичних підприємств за багатофакторними моделями
Висновки.
РОЗДІЛ 4. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ОБ'ЄКТА ПРОСУВАННЯ НА ПРИКЛАДІ СЕДАТИВНИХ ЗАСОБІВ РОСЛИННОГО ПОХОДЖЕННЯ
4.1. Позиціонування седативних засобів рослинного походження на ринку
4.2. Розрахунки показника швидкості реалізації седативних засобів в аптечних закладах
4.3. Аналіз цінової кон'юнктури ринку седативних засобів.4.4. Моделювання поведінки кінцевих споживачів седативних засобів
Висновки.
РОЗДІЛ 5. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПЛАНУВАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ОПТОВИМ ФАРМАЦЕВТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ТА ОЦІНКИ ЇХ ЕФЕКТИВНОСТІ.
5.1. Розробка комплексної програми стимулювання збуту фармацевтичного товару
5.1.1. Методика розрахунку економічної ефективності впровадження заходів стимулювання збуту оптовим фармацевтичним підприємством
5.2. Прийняття рішення щодо планування реклами лікарських засобів.
5.2.1. Оцінка комунікативної та економічної ефективності реклами лікарських засобів
5.3. Особливості планування та організації зв'язків із громадськістю у системі просування лікарських засобів
5.3.1. Оцінка корпоративного іміджу оптових фармацевтичних підприємств
5.3.2. Методика розрахунку PR-рейтингу оптових фармацевтичних підприємств у засобах масової інформації
5.3.3. Аналіз практичного використання Internet в комунікативній маркетинговій діяльності оптових фармацевтичних підприємств .
5.3.4. Аналіз основних засобів on-line комунікацій оптового фармацевтичного підприємства.
5.3.5.Методики оцінки ефективності on-line комунікацій.5.4. Розробка економіко-математичної моделі планування витрат фармацевтичного підприємства на маркетингові комунікації
Висновки.ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИСПИСОК