Ви є тут

Економічна культура молоді за умов становлення ринкових відносин в Україні.

Автор: 
Майструк Ірина Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001575
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Розділ 1. Економічна культура як об'єкт соціологічного дослідження.
1. Економічна культура: її сутність та розвиток
1. Класифікація сегментів економічної культури
1. Інституційний і особистісний аспекти економічної культури.
Висновки до
розділу 1
Розділ 2. Історична еволюція економічної культури
2.1. Економічна культура в радянський період
2. Економічна культура в перехідному українському суспільстві
2. Культурна політика країн з розвинутою ринковою економікою.
Висновки до
розділу 2.
Розділ 3. Емпіричні виміри економічної культури сучасної молоді
3. Молодь - як об'єкт соціологічного аналізу
3. Економічна культура української молоді.
Висновки до
розділу 3
Розділ 4. Способи формування економічної культури молоді в соціальному середовищі.
4. Чинники зростання економічної культури молоді.
4. Економічна освіта і виховання в процесі формування економічної культури молодої людини.
4. Економічна культура і розвиток молодіжного підприємництва.
Висновки до
розділу 4.
Висновки
Список