ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬВСТУП.
РОЗДІЛ І. СТИМУЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ДИДАКТИЧНА ПРОБЛЕМА1.1. Теоретичні аспекти досліджуваного питання в психолого-педагогічній літературі.1.2. Ретроспективний аналіз особливостей стимулювання іншомовної мовленнєвої діяльності студентівВисновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ ІІ. МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНОГО ПРОЕКТУ В СТИМУЛЮВАННІ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ 2.1. Сутність інтерактивного проекту як засобу стимулювання мовленнєвої діяльності студентів.2.2. Дидактична модель процесу стимулювання мовленнєвої діяльності в студентському Інтерактивному Проект-клубі.Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРАКТИВНОГО ПРОЕКТУ ЯК ЗАСОБУ СТИМУЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ3.1. Методика проведення експериментального дослідження.3.2. Аналіз результатів експериментального дослідженняВисновки до третього
розділуЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК
- Київ+380960830922