Ви є тут

Активізація навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі вивчення властивостей твердих тіл у курсі фізики

Автор: 
Корсун Ігор Васильович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001698
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I
АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬ-НОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК АКТУАЛЬНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
1.1. Висвітлення питання активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у психолого-педагогічній літературі.
1.2. Аналіз підходів до розв'язання проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у методиці навчання фізики.
1.3. Розробка методичного підходу до розв'язання проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі навчання фізики
1.3.1. Психолого-педагогічні основи методичного підходу 1.3.2. Формування пізнавального інтересу у старшокласників як необхідна умова для розвитку їх пізнавальної активності.
1.3.3. Вибір активних засобів навчання фізики. 1.3.4. Характеристика активних методів навчання фізики Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ II
МЕТОДИКА АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БУДОВИ ТА ВЛАСТИВОСТЕЙ ТВЕРДИХ ТІЛ.
2.1. Загальні засади побудови методики 2.2. Реалізація розробленого методичного підходу у процесі вивчення будови та властивостей твердих тіл для профільних класів.
2.2.1. Активізація навчально-пізнавальної діяльності старшоклас-ників у процесі вивчення будови твердих тіл.
2.2.2. Аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності стар-шокласників у процесі вивчення механічних властивостей твердих тіл
2.2.3. Основи активізації навчально-пізнавальної діяльності стар-шокласників у процесі вивчення теплових властивостей твердих тіл 2.2.4. Особливості активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі вивчення електричних властивостей твердих тіл
2.2.5. Структура методики активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі вивчення магнітних властивостей твердих тіл.
2.2.6. Засоби і методи активізації навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі вивчення оптичних властивостей твердих тіл
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ III
ОРГАНІЗАЦІЯ І РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ.
3.1. Визначення рівнів розвитку пізнавальної активності старшокласників 3.2. Методика проведення педагогічного експерименту 3.3. Аналіз результатів педагогічного експерименту Висновки до третього
розділу ВИСНОВКИ. ДОДАТКИ. СПИСОК