Ви є тут

Диференційоване навчання аналітичної геометрії студентів вищих навчальних закладів педагогічного профілю

Автор: 
Коломієць Оксана Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001830
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ.ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи проблеми дослідження.1.1. Цілі й завдання геометричної підготовки студентів університету. 1.1.1. Методологічні засади сучасного реформування вищої математичної освіти в Україні.
1.1.2. Ретроспективний аналіз геометричної підготовки студентів у вищій школі.
1.1.3. Аналітична геометрія в системі геометричної підготовки студентів університетів
1.2. Психолого-педагогічні основи диференційованого навчання аналітичної геометрії
1.2.1. Диференціація навчання як педагогічна проблема 1.2.2. Особливості пізнавальної, емоційно-вольової та мотиваційної сфер студентів-першокурсників.
1.3. Методичні засади диференційованого навчання аналітичної геометрії1.3.1. Мета й завдання диференційованого навчання аналітичної геометрії
1.3.2. Знання та вміння з аналітичної геометрії як продукт навчальної діяльності студентів
1.3.3. Вимоги до організації диференційованого навчання студентів аналітичної геометрії
1.3.4. Засоби навчання аналітичної геометрії в умовах диференціації.
Висновки до
розділу 1
РОЗДІЛ 2. Методична система диференційованого навчання аналітичної геометрії студентів ВНЗ педагогічного профілю.
2.1. Рівневі вимоги до результатів вивчення студентами курсу аналітичної геометрії
2.2. Планування роботи викладача
2.2.1. Диференціація змісту навчання
2.2.2. Планування лекційних і практичних занять з аналітичної геометрії
2.3. Організація диференційованого навчання аналітичної геометрії під керівництвом викладача
2.3.1. Методичні особливості проведення лекції.
2.3.2. Методичні особливості проведення практичних занять.
2.4. Диференціація в організації самостійної роботи студентів під час вивчення аналітичної геометрії
2.5. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні аналітичної геометрії
2.6. Організація та аналіз результатів педагогічного експерименту.Висновки до
розділу 2ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК