Ви є тут

"Психологічні особливості ставлення майбутніх учителів до екологовиховної діяльності"

Автор: 
Кічук Антоніна Валерівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U001897
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА СТАВЛЕННЯ У СУЧАСНІЙ ТЕОРІЇ ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ.
1.1. Ставлення особистості як предмет психологічного дослідження
1.2. Концептуальні підходи до пізнання психологічних механізмів ставлення
1.3. Цінності особистості як визначальна основа ставлення до екологовиховної діяльності .
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЕКОЛОГОВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Критерії ставлення студентів до екологовиховної діяльності.
2.2.Методи психологічного дослідження особливостей ставлення майбутніх учителів до екологовиховної діяльності
2.3. Зміст емпіричного дослідження психологічних особливостей ставлення студентів-педагогів до екологовиховної діяльності.
2.4.Характеристика психологічних профілів особистісного ставлення студентів до екологовиховної діяльності
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. ПРОФЕСІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ-ПЕДАГОГІВ ДО ЕКОЛОГОВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
3.1. Комплексна програма психологічного сприяння процесу розвитку ціннісного ставлення студентів до екологовиховної діяльності
3.2. Апробація розробленої програми у формувальному експерименті
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК