Ви є тут

Корекція емоційно-поведінкових порушень у студентів засобами фізичного виховання.

Автор: 
Мосейчук Юрій Юрійович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U002050
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТСтор.ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬВСТУП
РОЗДІЛ 1.СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА РОЛЬ ПСИХІЧНОГО СТАНУ ЯК СКЛАДОВОЇ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ І МЕТОДИ ЙОГО КОРЕКЦІЇ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ1.1.Структура і поширеність емоційно-поведінкових порушень і соціальне значення їх корекції1.2.Організм як цілісна система психосоматичних структур1.3.Методики корекції емоційно-поведінкових порушеньВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 2.МЕТОДИ Й ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ2.1.Методи досліджень2.2.Організація досліджень
РОЗДІЛ 3.ЗМІНИ ПСИХІЧНОГО ТА ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ СТУДЕНТІВ УПРОДОВЖ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ3.1.Особливості соціально-психологічної адаптації і структура психічних порушень у студентів різних років навчання3.2.Особливості та зміни настрою, уваги і рівня тривожності у студентів з емоційно-поведінковими порушеннями3.3.Оцінка функціонального стану студентів з емоційно-поведінковими порушеннями під час різних періодів навчального року3.4.Оцінка параметрів розумової працездатності і стресової готовності студентів з .емоційно-поведінковими порушеннями Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4.ПРОГРАМА КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНО-ПОВЕДІНКОВИХ ПОРУШЕНЬ У СТУДЕНТІВ
РОЗДІЛ 5.РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНО-ПОВЕДІНКОВИХ ПОРУШЕНЬ5.1.Вплив програми корекції емоційно-поведінкових порушень на рівень соціально-психологічної адаптації і соціальної фрустрації студентів5.2.Зміни настрою, уваги і рівня тривожності у студентів після застосування програми корекції емоційно-поведінкових порушень 5.3.Зміни функціонального стану студентів після тривалого застосування програми корекції емоційно-поведінкових порушень 5.4.Зміни параметрів розумової працездатності і стресової готовності студентів після тривалого застосування програми корекції емоційно-поведінкових порушень Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 6.АНАЛІЗ І УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯВИСНОВКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ДОДАТКИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .СПИСОК