Ви є тут

Використання системи дидактичних засобів в умовах диференційованого навчання фізики

Автор: 
Засєкіна Тетяна Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U002286
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСОБІВ З ФІЗИКИ В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ1.1. Диференційоване навчання як педагогічна проблема1.2. Загальні характеристики дидактичних засобів та їх функції у навчанні фізики
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ
МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСОБІВ У КЛАСАХ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ2.1. Реалізація диференційованого навчання через профільні класи .2.2. Дослідження дидактичних засобів з позицій системного підходу як основа їх ефективного використання .
2.3. Навчальний фізичний експеримент у класах фізико-математичного профілю
2.4. Основні характеристики та методика використання інформаційно-технічних засобів на уроках фізики
2.5. Друковано-графічні посібники у системі дидактичних засобів для класів фізико-математичного профілю.
2.6. Методика навчання у класах фізико-математичного профілю (на прикладі вивчення теми "Електричні коливання") .
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ3.1. Організація та методика проведення педагогічного експерименту3.2. Експертна оцінка створених дидактичних засобів для класів фізико-математичного профілю .
3.3. Аналіз результатів педагогічного експериментуВисновки до третього
розділу .ВИСНОВКИДОДАТКИ.СПИСОК