Ви є тут

Соціально-педагогічні умови стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності

Автор: 
Лесіна Тетяна Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002929
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ АНІМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
1.1. Анімаційна діяльність особистості як соціально-педагогічна
проблема ………………………………………………………………………
1.2. Педагогічна сутність поняття „анімаційна діяльність
соціального педагога” ………………………………………………………
1.3. Стимулювання діяльності соціального педагога-аніматора
в контексті вітчизняної і зарубіжної практики ……………………………
Висновки до першого
розділу ……………………………………………….
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ СТИМУЛЮВАННЯ
СТУДЕНТІВ ДО АНІМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Обґрунтування моделі стимулювання майбутнього
соціального педагога до анімаційної діяльності ………………………….
2.2. Діагностика готовності студентів до анімаційної діяльності:
рівні, критерії, ознаки вияву .……………………………………………
2.3. Стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності:
особистісно орієнтовані засоби, інтерактивні методи ……….
2.4. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з перевірки
соціально-педагогічних умов стимулювання майбутніх соціальних педагогів
до анімаційної діяльності …………………………………………………….
Висновки до другого
розділу ……………………………………………….
ВИСНОВКИ …………………………………………………………………
ДОДАТКИ ………………………………………………………………….
СПИСОК