ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………….
РОЗДІЛ Сатирична свідомість як основа діалогу………………….
1.1. Категорії «діалог», «діалогічність», «діалогізм»……………….
1.2. Діалог як філософський жанр і його вплив на сатиру
Д.Свіфта і М.Салтикова-Щедріна………………………………………………
1.3. Ґенеза і становлення сатиричних жанрів та засобів
сатиричного узагальнення у контексті розвитку діалогу……………………
1.4. Сатира і концепції діалогічності у ХХ ст……………………….
РОЗДІЛ Структура сатиричної свідомості………………………….
2.1. Когнітивна проекція…………………………………………….
2.2. Психологічна проекція………………………………………….
2.3. Психоаналітична (фройдівська) проекція………………………
2.4. Нейрофізіологічна проекція……………………………………
РОЗДІЛ 3. Модуси діалогічності………………………………………
3.1. Діалог автора з читачем………………………………………….
3.2. Діалог автора з персонажем…………………………………….
3.3. Діалог автора з історією……………………………………….
РОЗДІЛ 4. Сатирична мова у контексті діалогу……………………
4.1. Сатирична мова як засіб ведення діалогу…………………….
4.2. Дилема «мова – суб'єкт» у сатирі……………………………
4.3. Мовна маска: роздвоєність свідомості………………………
4.4. Сатирична мова як парадигма інтерсуб’єктивності…………
ВИСНОВКИ……………………………………………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922