Ви є тут

Рецепція Ф. Достоєвського у польській літе-ратурі кінця ХІХ - першої половини ХХ століття

Автор: 
Базилян Аліна Анатоліївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003211
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. Ф. ДОСТОЄВСЬКИЙ У РЕЦЕПЦІЇ ПОЛЬСЬКОГО ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВА
………………………………………………………
1.1. Методологічні засади сучасної компаративістики як підґрунтя для осягнення
ролі й місця творчості Ф. Достоєвського в польській науковій і художній
свідомості…………………….……………………………………………………….
1.2. Ф. Достоєвський у рецепції польського літературознавства, зокрема і в
літературній критиці кінця ХІХ – першої половини ХХ століття………………
1.3. Рецепції Ф. Достоєвського в польському літературознавстві другої половини
ХХ століття – початку ХХІ століття………………………………………………
1.4. Письменницька рецепція творчості Ф. Достоєвського у світі сучасної
компаративістики…………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 2. Ф. ДОСТОЄВСЬКИЙ ТА С. ЖЕРОМСЬКИЙ: ДІАЛОГ ПИСЬМЕННИКІВ
…………………………………………………………………
2.1. Присутність Ф. Достоєвського в «Dziennikach» С. Жеромського………….
2.2. Художньо-філософські перегуки романів «Dzieje grzechu» С. Жеромського та
«Преступление и наказание» Ф. Достоєвського»………………………………….
2.3. Образ зачинених дверей і психологізм у романах Ф. Достоєвського і
С. Жеромського: антропологічний вимір …………………………………………
РОЗДІЛ 3. Ф. ДОСТОЄВСЬКИЙ У ЖИТТЄТВОРЧОСТІ
З. НАЛКОВСЬКОЇ……………………………………………………………….
3.1. Ф. Достоєвський у художньому світі З. Налковської……………………….
3.2. Рецепція та інтерпретація З. Налковською творчості Ф. Достоєвського
(«Dzienniki» З. Налковської різних років) ………………………………………
3.3. Проблема злочину і кари в романах «Granica» З. Налковської та
«Преступление и наказание» Ф. Достоєвського…………………………………
РОЗДІЛ 4. ТВОРЧІСТЬ Я. ІВАШКЕВИЧА ТА Ф. ДОСТОЄВСЬКИЙ……
4.1. Петербург Ф. Достоєвського в рецепції Я. Івашкевича……………………
4.2. Проблема злочину і кари в романах Я. Івашкевича «Pasje blкdomierskie»:
діалог з Ф. Достоєвським та І. Буніним………………………………………….
4.3. Нарація у Ф. Достоєвського та Я. Івашкевича як засіб створення типу:
компаративний вимір………………………………………………………………
4.4. Діалогічні відносини в гіпертексті, складеному з творів Ф. Достоєвського,
С. Жеромського, З. Налковської та Я. Івашкевича……………………………….
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….
СПИСОК