Ви є тут

Формування і розвиток мовних компетентностей учнів 5 - 6 класів загальноосвітньої школи ( на прикладі вивчення словотвору та орфографії)

Автор: 
Волкова Ірина Вікторівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003420
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ МОВНИХ
КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ
1.1.Сутність мовних компетентностей та їх проекція на методику навчання мови
1.2. Змістовий аспект формування мовно-мовленнєвих компетентностей  у сучасних
документах про освіту
1.3. Психолого-педагогічні та методичні передумови набуття мовних
компетентностей, критеріальний підхід до рівнів їх сформованості у молодших
підлітків
1.3.1. Психолого-педагогічні та методичні передумови набуття мовних
компетентностей молодшими підлітками
1.3.2. Критерії й рівні сформованості мовних компетентностей 
Висновки до
розділу I
РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ МОВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ
ВИВЧЕННЯ СЛОВОТВОРУ Й ОРФОГРАФІЇ
2.1. Компоненти системи формування і розвитку мовних компетентностей
2.2. Формування і розвиток мовних компетентностей шляхом засвоєння словотвору
та орфографії з опорою на інтелектуально-креативні, творчі й мовні здібності
2.2.1. Засвоєння об’єктивних мовних знань і набуття мовно-мовленнєвого досвіду
2.2.2. Застосування особистого мовно-мовленнєвого досвіду і корекція хибних
уявлень про прийоми перевірки й засвоєння нових знань
2.2.3. Розвиток чуття мови і створення, моделювання мовленнєвих ситуацій як
один із методичних компонентів формування мовних компетентностей
2.3. Результати експериментальної перевірки ефективності формування та розвитку
мовних компетентностей під час вивчення словотвору й орфографії
Висновки до
розділу II
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК