Ви є тут

Морально-етичне виховання дітей старшого дрошкільного віку засобами українського фольклору

Автор: 
Кисельова Ольга Ігорівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003441
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО
ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.
1.1. Етика й мораль як наукові категорії…………………………….
1.1.1. Сутність морального й етичного виховання………………
1.1.2. Історичний аспект становлення морально-етичного
виховання………………………………………………………………….
1.2. Проблема морального й етичного виховання дітей у педагогічній
теорії………………………………………………………….
1.2.1. Педагогічний аспект дослідження морально-етичного виховання дітей
дошкільного віку……………………………………….
1.2.2. Психологічні засади морально-етичного виховання дітей дошкільного
віку……………………………………………………………
1.2.3. Сучасні дослідження проблеми морально-етичного виховання у дошкільній
педагогіці…………………………………….
1.3. Український фольклор як засіб морально-етичного виховання.
1.4. Стан морально-етичного виховання дітей у сучасних дошкільних навчальних
закладах……………………………
Висновки з першого
розділу………….……………………………
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО
ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ……………….
2.1. Характеристика рівнів сформованості морально-етичної вихованості дітей
старшого дошкільного віку…………………….
2.2. Теоретичні засади організації експериментального
дослідження.……………………………………………………………….
2.2.1. Модель морально-етичного виховання дітей……………….
2.2.2. Зміст морально-етичного виховання дітей засобами українського
фольклору…………………………………………………
2.3. Порівняльна характеристика рівнів сформованості морально-етичної
вихованості дітей старшого дошкільного віку засобами українського
фольклору………………………………………………….
Висновки з другого
розділу………………………………………
ВИСНОВКИ……….…………………………………………………
СПИСОК