Ви є тут

Диференційований підхід до контролю і оцінювання навчальних досягнень з фізики учнів 8-х класів загальноосвітніх шкіл

Автор: 
Колечинцева Тетяна Сергіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003557
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
Вступ
Розділ
Психолого-педагогічні та методичні засади реалізації диференційованого підходу
до контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики
1.
Проблема диференціації та диференційованого підходу до навчання у дидактиці та
методиці фізики
1.
Педагогічний контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів як предмет
дослідження в педагогіці і методиці навчання фізики
1.
Системно-діяльнісний підхід до контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів
з фізики
Висновки до першого
розділу
Розділ
Методика реалізації диференційованого підходу до контролю й оцінювання
навчальних досягнень учнів -х класів з фізики
2.
Педагогічні умови реалізації диференційованого підходу до контролю і оцінювання
навчальних досягнень учнів з фізики
2.
Методика реалізації диференційованого підходу до контролю й оцінювання
навчальних досягнень учнів класу з фізики
2.2.
Засвоєння теоретичного матеріалу та диференційований підхід до контролю й
оцінювання його результатів
2.2.
Диференційований підхід до контролю й оцінювання результатів виконання учнями
фізичного експерименту
2.2.
Диференційований підхід до контролю й оцінювання умінь учнів розв’язувати
фізичні задачі
2.
Комп’ютерні технології як засіб реалізації диференційованого підходу до
контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики
Висновки до другого
розділу
Розділ
Експериментальне дослідження ефективності методики реалізації диференційованого
підходу до контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики
3.
Критерії і показники результативності педагогічного експерименту та методика їх
виявлення
3.
Організація педагогічного експерименту з упровадження диференційованого підходу
до контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів класу з фізики
3.
Результати педагогічного експерименту та їх аналіз
Висновки до третього
розділу
Висновки
Список