Ви є тут

Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін

Автор: 
Бакланова Марина Леонідівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004131
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
1.1. Структура та аналіз навчальної діяльності студентів коледжів у процесі
навчання математичних дисциплін
1.2. Психологічні основи підвищення пізнавальної активності студентів коледжів
у процесі навчання математичних дисциплін
1.3. Соціально-психофізіологічні особливості навчально-пізнавальної діяльності
студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін
1.4. Педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів
коледжів у процесі навчання математичних дисциплін
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ
СИСТЕМА АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖІВ У
ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
2.1. Структура системи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів
коледжів у процесі навчання математичних
дисциплін.
2.2. Методична складова системи активізації навчально-пізнавальної діяльності
студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін
2.2.1. Цілі навчання і зміст математичних дисциплін при підготовці молодших
спеціалістів у коледжах для активізації навчально-пізнавальної діяльності
студентів
2.2.2. Педагогічні технології навчання математичних дисциплін у коледжі для
активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів
2.2.2.1. Навчання у співпраці
2.2.2.2. Метод проектів
2.2.2.3. Ділові ігри
2.2.2.4. Ситуаційне навчання
2.2.2.5. Портфель студента
2.2.3. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання
математичних дисциплін для активізації навчально-пізнавальної діяльності
студентів коледжів
2.3. Управлінська складова системи активізації навчально-пізнавальної
діяльності студентів коледжів
2.3.1. Пропедевтичний курс з елементарної математики для студентів коледжів
2.3.2. Модульна система організації навчання математичних дисциплін студентів
коледжів
2.3.3. Рейтингова система оцінювання навчальних досягнень студентів коледжів
при навчанні математичних дисциплін
2.4. Проведення та результати педагогічного експерименту
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК