Ви є тут

Вивчення властивостей твердих тіл у загальноосвітніх навчальних закладах на основі інтегративно-предметного підходу

Автор: 
Хитрук Валентин Іванович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004227
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ВАСТИВОСТЕЙ ТВЕРДИХ ТІЛ НА ОСНОВІ
ІНТЕГРАТИВНО-ПРЕДМЕТНОГО ПІДХОДУ…
1.1. Наукові і методологічні засади вивчення властивостей твердих тіл
1.1.1. Психологічні та дидактичні основи формування наукових понять в учнів
загальноосвітніх навчальних закладів………………………
1.1.2. Фізика твердого тіла – визначальний чинник конструювання змісту
навчального матеріалу про властивості твердих тіл……………….
1.1.3. Інтегративно-предметний підхід як засіб формування знань про властивості
твердих тіл в учнів загальноосвітніх навчальних
закладів…………………………………………………………………………….
1.2. Психолого-педагогічні основи інтеграції знань в умовах предметного
навчання……………………………………………………………….
1.3. Міжпредметні зв’язки як основна форма реалізації інтегративно-предметного
підходу до формування в учнів наукових понять…………
Висновки до
розділу……………………………………………………….
РОЗДІЛ
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТВЕРДИХ ТІЛ НА ОСНОВІ ІНТЕГРАТИВНО-ПРЕДМЕТНОГО
ПІДХОДУ……………
2.1. Шляхи і засоби міжпредметної взаємодії у процесі формування в учнів знань
про властивості твердих тіл ………………………………….
2. Фундаментальні фізичні теорії як наукова основа інтеграції знань учнів про
властивості твердих тіл в умовах інтегративно-предметного
навчання…
2.2.1.Інтеграція знань учнів про механічні властивості твердих тіл …
2.2.2. Розвиток знань учнів про теплові властивості твердих тіл ……
2.2.3. Формування знань про електричні і магнітні властивості твердих
тіл
2.3. Інтеграція знань учнів про властивості твердих тіл засобами структурування
навчального матеріалу…………………………………………
2.3.1. Розвиток знань про властивості твердих тіл в загальноосвітній школі
(тематичний аналіз)…………………………………………………
2.3.2. Модульне структурування знань про властивості твердих тіл у
загальноосвітній школі………………………………………………………
2.3.3. Структурування знань учнів на основі фундаментальних фізичних
законів…………………………………………………………………
2.4. Розвиток знань учнів про властивості твердих тіл засобами
інформаційно-комунікаційних технологій……………………………………….
2.4.1. Шляхи і прийоми створення навчального середовища засобами
інформаційно-комп’ютерних технологій……………………………….
2.4.2. Метод навчальних проектів як засіб розвитку знань учнів про властивості
твердих тіл ……………………………………………………
2.4.3. Використання інтернет-ресурсів у процесі вивчення властивостей твердих
тіл………………………………………………………………
2.4.4. Тестові технології перевірки і оцінювання знань учнів про властивості
твердих тіл ……………………………………………………
2.5. Підготовка вчителя до вичення властивостей твердих тіл у загальноосвітніх
навчальних закладах на основі інтегративно-предметного підходу
……………………………………………………….
Висновки до
розділу……………………………………………………….
РОЗДІЛ
ДОСЛІДНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТВЕРДИХ ТІЛ НА ОСНОВІ
ІНТЕГРАТИВНО-ПРЕДМЕТНОГО ПІДХОДУ………………………………………………
3.1.Методика проведення педагогічних експериментів………………….
3.2. Аналіз емпіричних матеріалів і результатів експериментального
навчання………………………………………………………………………
3.2.1. Експертне оцінювання навчальних матеріалів ………………
3.2.2. Результати формувального експерименту……………………….
Висновки до
розділу……………………………………………………….
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………
СПИСОК