Ви є тут

Формування умінь експертизи умов праці у майбутніх інженерів-педагогів

Автор: 
Мальована Вікторія Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004594
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Аналіз стану проблеми, опис предметної області, огляд літератури і
формулювання завдань дослідження
1.1. Стан проблеми навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей
ергономічній експертизі умов праці
1.2. Педагогічні моделі для визначення умінь ергономічної експертизи робочого
місця і умов праці
1. Самостійна робота: сутність, визначення, класифікація в педагогічних
дослідженнях
1.4. Формулювання завдань дослідження
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. Визначення структури і змісту ергономічних знань і умінь для навчання
майбутніх інженерів – педагогів ергономічній експертизі умов праці
2.1. Метод вибору змісту навчального матеріалу для навчання ергономічній
експертизі умов праці
2.2. Визначення переліку умінь, потрібних для проведення ергономічної
експертизи умов ефективної праці
2.3. Визначення знань, потрібних для проведення ергономічної експертизи умов
ефективної праці
2.4. Побудова структурно–змістовної моделі і формування оптимальної
послідовності викладання навчального матеріалу
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. Методи, технології, засоби і організаційні форми навчання майбутніх
інженерів–педагогів ергономічній експертизі умов праці
3.1. Вибір і обґрунтування методів навчання ергономічній експертизі умов праці
3.2. Вибір організаційних форм і технологій навчання ергономічній експертизі
умов праці
3.3. Зміст і організація самостійної роботи
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4. Організація, проведення і результати педагогічного експерименту і
впровадження методичної системи формування знань і умінь ергономічної
експертизи умов праці
4.1. Мета і завдання експерименту з перевірки і реалізації наукових результатів
4.2. Організація дослідження
4.3. Перевірка виробничої необхідності формування умінь ергономічної експертизи
трудового середовища у майбутніх випускників на їхніх первинних посадах
4.4. Перевірка елементів методичної системи формування знань і умінь
ергономічної експертизи трудового середовища в навчальному процесі дисципліни
«Ергономіка інформаційних технологій»
4.5. Характеристика впровадження наукових результатів
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК