Ви є тут

Принцип краєзнавства в організації навчального процесу початкової школи в Україні (20 - 30-ті роки XX століття)

Автор: 
Іваніків Наталія Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004841
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 1. Принцип краєзнавства ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
1.1. Стан дослідженості проблеми . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
1.2. Поняття принципу краєзнавства у науковій літературі . . . . . . . . . . .
. . .
1.3. Тенденції розвитку принципу краєзнавства
у початковій школі України в – -ті рр. ХХ ст. . . . . . . . . . . . . . .
. . .
Висновки до
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . .
РОЗДІЛ 2. реалізація принципу краєзнавства
у навчальному процесі початкової школи
в україні ( ? -ті роки XX століття)
2.1. Місце краєзнавчого принципу у планах, комплексних
навчальних програмах початкових шкіл України . . . . . . . . . . . . . . . .
.
2.2. Принцип краєзнавства у змісті підручників
та посібників для початкової школи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . .
2.3. Реалізація принципу краєзнавства у позакласній
роботі з молодшими школярами . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . .
2.4. Творче використання історичного досвіду в навчальному процесі
загальноосвітньої школи І ступеня на сучасному етапі . . . . . . . . . . . . .
Висновки до
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . .
ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
СПИСОК