Ви є тут

Методична система навчання студентів математичної логіки у вищих навчальних закладах з використанням інформаційних технологій

Автор: 
Сінько Юрій Іванович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005114
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ….……………………………………………………………………………
Розділ 1. Теоретичні та методологічні основи проблеми дослідження……….
1.1. Еволюція та сучасний стан розвитку математичної логіки……………
1.2. Роль і місце математичної логіки у фаховій освіті вчителя математики, в
гуманізації та гуманітаризації математичної освіти………………………
1.3. Системи комп’ютерної математики та їх роль у математичній
освіті……………………………………………………………………………
1.4. Огляд та аналіз комп’ютерно-орієнтованих засобів підтримки вивчення
математичної логіки та теорії алгоритмів…………………………………….
1.5. Загальні засади та вимоги до побудови методичної системи навчання
математичної логіки з використанням інформаційних технологій.……….
1.6. Концептуальна модель програмного середовища для дистанційного навчання з
підтримкою практичної математичної діяльності.……………
1.6.1. Концепція системи дистанційної освіти……………………………
1.6.2. Концепція комп’ютерної підтримки предметно-орієнтованої навчальної
практичної діяльності………………………………………….
1.6.3. Програмні середовища підтримки дистанційного навчання.…
1.6.4. Компонентний підхід до побудови систем дистанційного
навчання.…………………………………………………………………….
1.6.5. Технології розробки середовища дистанційного навчання.
1.7. Інтегроване програмне середовище для дистанційного навчання з підтримкою
практичної діяльності «МатЛог».…………………………………
1.7.1. Склад та функціональність системи «МатЛог».…………….…….
1.7.2. Компонент “Підручник”……….………………………………….
1.7.3. Компонент “Практикум”…………………………………….
1.7.4. Компонент “Задачник”……………………………………………
1.7.5. Компонент “Зошит”………………………………………….
1.7.6. Компонент “Середовище для розв’язування”…………………….
1.7.7. Компонент “Тестування”………………………………….
1.7.8. Компонент “Дискусії”………………………………………………
Висновки до першого
розділу…………………………………………………
Розділ 2. Методична система навчання математичної логіки з використанням
інформаційних технологій……………………………………………………….…
2.1. Характеристика основних елементів методичної системи навчання математичної
логіки з використанням інформаційних технологій…………
2.1.1. Мета навчання математичної логіки та теорії алгоритмів.……
2.1.2. Зміст навчання……………………………………………………
2.1.3. Методи навчання…………………………………………………
2.1.4. Засоби навчання математичної логіки з використанням інформаційних
технологій……………………………………………
2.1.5. Форми навчання.…………………………………………
2.2. Методичні особливості вивчення математичної логіки з використанням системи
«МатЛог».………………………………………………………….
2.2.1. Висловлення. Логічні операції.…………………………………….
2.2.2. Пропозиційні формули алгебри висловлень. Тавтології.……….
2.2.3. Рівносильність формул алгебри висловлень.………….……….
2.2.4. Нормальні форми.…………………………………………………
2.2.5. Логічне слідування.……………………………………………
2.2.6. Про інші
розділи курсу.………………………………………….
2.3. Організація та проведення експериментального навчання, аналіз його
результатів.…………………………………………………………………….
Висновки до другого
розділу…………………………………………….….
Висновки….…………………………………………………………………
Додатки….………………………………………………………………………….
Список