Ви є тут

Фізична підготовленість учнів середнього шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку та властивостей нейродинамічних функцій

Автор: 
Пустовалов Віталій Олександрович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005499
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ
СКОРОЧЕНЬ.
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. СУЧАСНИЙ СТАН ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ, ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА
ВЛАСТИВОСТЕЙ НЕЙРОДИНАМІЧНИХ ФУНКЦІЙ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО
ВІКУ………………………………………………
1.1. Сучасні уявлення про фізичну підготовленість учнів –
років.
1.2. Врахування закономірностей фізичного розвитку у фізичному вихованні учнів
середнього шкільного віку.
1.3. Стан та динаміка нейродинамічних і сенсомоторних функцій учнів середнього
шкільного віку.
1.4. Фізичний розвиток та нейродинамічні функції як генетично детерміновані
властивості та їх роль в організації диференційованого підходу у фізичному
вихованні учнів ……
1.5. Аналіз педагогічного досвіду комплексного оцінювання фізичної
підготовленості учнів…………………………………
Висновки до першого
розділу……………………………………
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ .
2.1. Методи досліджень……………………………………………….
2.1.1. Теоретичний аналіз і узагальнення даних науково-методичної
літератури…
2.1.2. Педагогічні методи досліджень
.
2.1.3. Антропометричні методи
досліджень.
2.1.4. Методи досліджень нейродинамічних функцій …………….
2.1.5. Методи математичної
статистики.
2.2. Організація
дослідження……….
РОЗДІЛ 3. СТАН ТА ВІКОВА ДИНАМІКА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО
ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РІЗНИМ РІВНЕМ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ І ВЛАСТИВОСТЕЙ
НЕЙРОДИНАМІЧНИХ ФУНКЦІЙ……
3.1. Вікова динаміка фізичної підготовленості, фізичного розвитку та
властивостей нейродинамічних функцій учнів
- років……………………….
3.1.1. Фізична підготовленість учнів - років……………………
3.1.2. Фізичний розвиток учнів середнього шкільного віку…
3.1.3. Нейродинамічні функції учнів - років
3.1.4. Становлення сенсомоторних функцій в учнів середнього шкільного
віку…………………………………………………
3.2. Стан та динаміка фізичної підготовленості учнів середнього шкільного віку
з різним рівнем фізичного розвитку…………
3.3. Стан та динаміка фізичної підготовленості учнів середнього шкільного віку
з різним рівнем властивостей нейродинамічних
функцій…………….
3.4. Успішність навчання з фізичної культури за результатами виконання
„Державних тестів” учнів середнього шкільного віку з різним рівнем фізичного
розвитку та властивостей нейродинамічних функцій
……….
Висновки до третього
розділу………………………………….
РОЗДІЛ 4. ОБГРУНТУВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ УЧНІВ З
УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ І ВЛАСТИВОСТЕЙ НЕЙРОДИНАМІЧНИХ
ФУНКЦІЙ……
4.1. Обґрунтування комплексного оцінювання індивідуальної фізичної
підготовленості учнів з різним рівнем фізичного розвитку та властивостей
нейродинамічних функцій………….
4.2. Запровадження комп’ютерної програми „Фізкульт-Ура” в системі фізичного
виховання………………………………….
Висновки до четвертого
розділу…………………………………
РОЗДІЛ 5. АНАЛІЗ І УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ………………………………………………
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ……………………………………………
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ…………….
СПИСОК