Ви є тут

Дидактична система Йоганна Фрідріха Гербарта та її вплив на розвиток вітчизняної освіти.

Автор: 
Федчишин Надія Орестівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005624
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….
РОЗДІЛ
ДІЯЛЬНІСТЬ Й.-Ф. ГЕРБАРТА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ НІМЕЧЧИНИ
1. 1. Історіографія дослідження проблеми……………………………
1. 2. Педагогічна думка представників Німеччини в контексті європейських
освітніх традицій
1. 3. Життя і науково-педагогічна діяльність Й.-Ф. Гербарта……….
Висновки до першого
розділу…………………………………………
РОЗДІЛ
ВПЛИВ ДИДАКТИЧНИХ ПОГЛЯДІВ Й.-Ф. ГЕРБАРТА НА РОЗВИТОК ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ
2. 1. Проблема змісту навчання в педагогічній спадщині Й.-Ф.
Гербарта………………………………………………………….
2. 2. Методи навчання у поглядах Й.-Ф. Гербарта…………………
2. 3. Психологічне обґрунтування Й.-Ф. Гербартом навчального
процесу…………………………………………………………………
Висновки до другого
розділу………………………………………….
РОЗДІЛ
ВИХОВУЮЧЕ НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Й.-Ф.  ГЕРБАРТА
3. 1. Проблема виховуючого навчання у контексті розвитку дидактичної думки
Європи ХІХ століття……………………………
3. 2. Підготовка вчителя до організації навчально-виховного процесу у поглядах
Й.-Ф. Гербарта…………………………………
3. 3. Вплив дидактичної системи Й.-Ф. Гербарта на розвиток сучасної теорії
навчання……………………………………………….
Висновки до третього
розділу…………………………………………
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………….
ДОДАТКИ……………………………………………………………………
СПИСОК