Ви є тут

Методологічне обґрунтування дослідження динаміки ціннісних орієнтацій за особистісними документами

Автор: 
Борщенко Вікторія Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005868
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ЕМПІРИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ЗА ОСОБИСТІСНИМИ ДОКУМЕНТАМИ.
1.1. Особистісні (автобіографічні) документи як джерело дослідження ціннісних орієнтацій юнацтва
1.2. Критерії селекції біографій як джерела первинної соціологічної інформації про ціннісні орієнтації авторів
1.3. Ідентифікація авторів особистісних документів: ознаки приналежності до соціально-вікової групи юнацтва.
1.4. Ціннісні орієнтації та їх типологізація за ознаками досліджуваної вікової групи.
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ ТА МЕТОДІВ АНАЛІЗУ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ЮНАЦТВА ЗА МАСИВОМ АВТОБІОГРАФІЙ.
2.1. Пізнавальний потенціал якісних методів аналізу особистісних документів
2.2.Особливості методики контент-аналізу автобіографій.
2.3. Забезпечення надійності процедури контент-аналізу автобіографічних документів.
2.3.1. Категоріальна модель контент-аналізу студентських автобіографій.
2.3.2. Одиниці аналізу та ознаки їх виявлення в контент-аналізі
2.3.3. Одиниці рахунку та статистична обробка даних контент-аналізу автобіографічних документів.
Висновки до
розділу 2.
РОЗДІЛ 3. ДИНАМІКА ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ КНУ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА (- РОКИ) НА ОСНОВІ КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ АВТОБІОГРАФІЙ
3.1. Загальне представлення структури ціннісних орієнтацій студентства: за результатами контент-аналізу автобіографічних документів
3.2. Просторово-часова динаміка ціннісних орієнтацій студентства.
3.2.1. Особливості побудови та аналізу моментних рядів динаміки ціннісних орієнтацій студентства
3.2.2. Особливості представлення та аналізу періодичних (інтервальних) рядів динаміки ціннісних орієнтацій студентства. Висновки до
розділу 3.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК