Ви є тут

Теоретичні основи та практичні методи визначення швидкостей руху автомобілів при зіткненні

Автор: 
Кисельов Володимир Борисович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000574
129 грн
Додати в кошик

Вміст

<p style="font-family: 'Times New Roman', 'Times', serif; font-size: 18px; background-color: #ffffff;"><span style="background-color: #ffffff;">ЗМІСТ<br />ВСТУП.<br />РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕКА РУХУ: РОЛЬ АВТОТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ<br />ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНИХ ПОДІЙ<br />1.1. Безпека руху - важлива суспільна проблема.<br />1.2. Вимоги до методів проведення автотехнічної експертизи ДТП.<br />1.3. Фізика процесу зіткнення автомобілів при скоєнні дорожньо-<br />транспортної події<br />1.4. Пластичні деформації кузовів автомобілів при зіткненні та <br />розсіювання енергії. <br />1.5. Методи теорії пластичності. <br />1.6. Використання критеріїв руйнування для визначення граничних <br />деформацій <br />1.7. Методи дослідження пластичної деформації за вимірюванням <br />твердості . <br />1.8. Огляд існуючих комп'ютерних програм визначення швидкості <br />руху автомобілів перед зіткненням.<br />1.9. Визначення швидкості руху по записах реєстраторів.<br />Висновки до <br />розділу .<br />РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ПРАКТИЧНІ <br />МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ДТП З ВИЗНАЧЕННЯМ<br /> ШВИДКОСТІ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ <br />ПРИ ЗІТКНЕННІ<br />2.1. Зближення, контакт і відкидання транспортних засобів при їх зіткненні.<br />2.2. Деформації та руйнування елементів конструкції автомобілів - <br />показники для визначення швидкості руху при зіткненні .<br />2.3. Методика розрахунку кінематичних і динамічних параметрів <br />зіткнення автомобілів.<br />2.4. Визначення швидкості руху автомобілів при попутному та <br />зустрічному зіткненні <br />2.5. Визначення роботи деформацій транспортних засобів з <br />використанням емпіричних залежностей <br />Висновки до <br />розділу 2<br />РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕФОРМУВАННЯ ТА РУЙНУВАННЯ<br />МАТЕРІАЛІВ КОНСТРУКЦІЙ АВТОМОБІЛІВ ПРИ ЗІТКНЕННІ<br />3.1. Міра пластичності матеріалу і характеристики напруженого стану <br />елементів автомобілів .<br />3.2. Діаграми пластичності<br />3.3. Поверхня граничних деформацій.<br />3.4. Робота на пластичне деформування. <br />3.5. Експериментально-розрахункові методи дослідження напружено-<br />деформованого стану при пластичній деформації металів.<br />3.6. Залежність роботи на пластичне деформування від історії<br />навантаження.<br />Висновки до <br />розділу .<br />РОЗДІЛ ДЕФОРМАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОНСТРУКЦІЇ АВТОМОБІЛЯ<br />ТА ЗМІНЮВАННЯ ТВЕРДОСТІ ЇХ МАТЕРІАЛІВ ПРИ ЗІТКНЕННІ<br />4.1. Вимірювання твердості деформованого металу<br />(для елементів конструкції автомобіля при їхньому зіткненні)<br />4.2. Вплив швидкості деформацій на зв'язок між твердістю<br />та інтенсивністю напружень.<br />Висновки до <br />розділу .<br />РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ОСНОВИ<br /> ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ТВЕРДОСТІ ДЛЯ <br />ВРАХУВАННЯ ЕНЕРГІЇ, ЩО ВИТРАЧАЄТЬСЯ НА ДЕФОРМАЦІЮ І <br />РУЙНУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОНСТРУКЦІЇ АВТОМОБІЛІВ З <br />ТОНКОЛИСТОВИХ МАТЕРІАЛІВ.<br />5.1. Напружено-деформований стан при заглибленні жорсткого<br />сферичного індентора .<br />5.2. Оцінка роботи на пластичне деформування за твердістю.<br />5.3. Формування паспорта матеріалу для кузова автомобіля.<br />5.4. Залежність твердості матеріалу кузова автомобіля від інтенсивності <br />напружень при різних товщинах листа і умовах закріплення .<br />Висновки до <br />розділу .<br />РОЗДІЛ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ШВИДКОСТЕЙ РУХУ<br /> АВТОМОБІЛІВ ПРИ ЗІТКНЕННІ<br />6.1. Методика розрахунку енергії за допомогою діаграм пластичності та <br />діаграм стійкості для визначення швидкостей руху автомобілів <br />при зіткненні <br />6.2. Визначення потенційної енергії по виміряних пошкодженнях при <br />Зіткненні автомобілів у результаті дорожньо-транспортної події для <br />визначення їх швидкостей <br />6.3. Вплив швидкості деформації на результати розрахунку роботи на<br /> пластичне деформування по пошкодженнях елементів конструкції <br />автомобілів при зіткненні<br />6.4. Вплив властивостей матеріалів конструкції автомобілів на їхню <br />чутливість до швидкісних ефектів при деформуванні та руйнуванні їх <br />елементів при зіткненні<br />6.5. Порівняння можливостей і області використання запропонованих <br />методик визначення швидкостей руху транспортних засобів.<br />Висновки до <br />розділу 6<br />ВИСНОВКИ<br />СПИСОК</span></p>