Ви є тут

Концепція формування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах

Автор: 
Горбачов Петро Федорович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000662
129 грн
Додати в кошик

Вміст

<p style="font-family: 'Times New Roman', 'Times', serif; font-size: 18px; background-color: #ffffff;"><span style="background-color: #ffffff;">ЗМІСТ<br />ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ <br />ВСТУП <br />РОЗДІЛ Огляд стану проблеми, виділення завдань дослідження <br />1.1. Сучасний стан і тенденції розвитку систем маршрутного пасажирського транспорту в містах <br />1.1.1. Сучасні умови функціонування маршрутного пасажирського транспорту в містах <br />1.1.2. Тенденції розвитку систем маршрутного пасажирського транспорту в містах <br />1.3.1. Системні аспекти дослідження роботи маршрутного пасажирського транспорту у містах <br />1.2. Методи організації роботи систем маршрутного пасажирського транспорту в містах <br />1.2.1. Сучасна методологія організації роботи систем маршрутного пасажирського транспорту в містах <br />1.2.2. Існуючи підходи до моделювання поведінки пасажирів у маршрутній мережі <br />1.2.3. Варіанти моделювання потреб населення у пересуваннях <br />1.2.4. Методи оцінки якості функціонування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах <br />1.2.5. Методи оцінки екологічних наслідків функціонування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах <br />1.3. Постановка, мета та задачі дослідження <br />Висновки по першому <br />розділу <br />РОЗДІЛ Розробка теоретичних основ визначення ефективності систем маршрутного пасажирського транспорту в містах <br />2.1. Методологія визначення цілі та формування критерію ефективності об'єкту дослідження <br />2.2. Теоретичні основи врахування економічних, соціальних та екологічних наслідків роботи міських маршрутів <br />2.3. Розробка варіантів критерію ефективності систем маршрутного пасажирського транспорту в містах <br />Висновки по другому <br />розділу <br />РОЗДІЛ Розробка теоретичних основ моделювання потреб населення в пересуваннях <br />3.1. Основні аспекти моделювання потреб населення у трудових пересуваннях <br />3.2. Методологія моделювання вибору людиною робочого місця <br />3.3. Принципи оцінки точності моделі потреб населення у пересуваннях <br />Висновки по третьому <br />розділу <br />РОЗДІЛ Розробка теоретичних основ моделювання поведінки пасажирів у транспортній системі <br />4.1. Методологія моделювання поведінки пасажирів <br />4. Розробка методики формування моделі привабливості шляху прямування <br />4.3. Обґрунтування методики формування моделі привабливості шляху прямування <br />Висновки по четвертому <br />розділу <br />РОЗДІЛ Експериментальні дослідження закономірностей формування потреб населення у трудових пересуваннях <br />5.1. Визначення закономірностей зміни імовірності вибору місця роботи від часу пересування маршрутним транспортом <br />5.2. Експериментальні дослідження розподілу місткостей транспортних районів в МТП <br />Висновки по п'ятому <br />розділу <br />РОЗДІЛ Експериментальні дослідження поведінки пасажира у маршрутній системі міста <br />6.1. Визначення закономірностей зміни часу очікування пасажирами транспорту від параметрів роботи міських маршрутів <br />6.2. Розрахунок параметрів функції привабливості шляхів прямування маршрутним транспортом при трудових пересуваннях <br />Висновки по шостому <br />розділу <br />РОЗДІЛ Перевірка робочої гіпотези, оцінка достовірності запропонованої теорії і визначення сфери використання отриманих результатів <br />7.1. Оцінка точності отриманих результатів, перевірка робочої гіпотези <br />7.2. Рекомендації до впровадження <br />Висновки по сьомому <br />розділу <br />ВИСНОВКИ <br />Додаток А Текст програми формування варіантів матриці пасажирських кореспонденцій при заданих ємностях транспортних районів в VISUAL BASIC <br />Додаток Б Матриця трудових пересувань м. Суми <br />Додаток В Матриці найкоротших відстаней м. Суми <br />Додаток Д План пошукового експерименту по зміні матриці пасажирських кореспонденцій <br />Додаток Е Показники роботи міських маршрутів м. Харкова в р. <br />Додаток Ж Граф транспортної мережі м. Харкова <br />Додаток З Таблиця відповідності назв районів і їхніх номерів <br />Додаток И Основні листи системи обробки результатів обстеження фактичного вибору пасажирами шляхів пересування <br />Додаток К Текст макросу обробки результатів обстеження фактичного вибору пасажирами шляхів пересування в VISUAL BASIC <br />Додаток Л Приклад робочого листа результатів обробки матеріалів обстеження фактичного вибору пасажирами шляхів пересування <br />Додаток М Акти про впровадження результатів досліджень <br />Список</span></p>