ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ.
ВСТУП.
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ .
1.1. Огляд науково-педагогічної літератури з проблеми дослідження (досвід США, Росії, України)
1.2. Сучасні тенденції підготовки вчителів гуманітарних дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти в Україні і США .
1.3. Обґрунтування необхідності підготовки вчителів гуманітарних дисциплін до застосування методу проектів у професійній діяльності.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ
2.1. Інформаційні технології та їх використання у педагогічній діяльності вчителів гуманітарних дисциплін.
2.2. Методичні особливості впровадження методу проектів у навчальному процесі та їх вплив на зміст підготовки вчителів .
2.3. Організаційні аспекти вдосконалення післядипломної освіти вчителів щодо застосування методу проектів у професійній діяльності
2.4. Модель підготовки вчителів гуманітарних дисциплін до застосування методу проектів у професійній діяльності
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ
РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ДО ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
3.1. Обґрунтування структури й змісту спецкурсу "Основи професійної підготовки вчителів до використання методу проектів у педагогічній діяльності".
3.2. Експериментальна перевірка ефективності авторської методики на прикладі вивчення іноземної мови.
3.3. Перспективи використання методу проектів та інформаційних технологій у міжнародних навчальних проектах
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922