ЗМІСТ
ВСТУП
с.
РОЗДІЛ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНЬОГО АГРОНОМА В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ
1.Теоретико-педагогічні основи дослідження проблеми гуманістичної спрямованості у професійній підготовці
1.Підготовки фахівця в аграрних ВНЗ: аналіз стану та перспективи розвитку
1.Професійна спрямованість соціогуманітарних дисциплін у підготовці фахівця агронома .
1.Діагностика сформованості гуманістичної спрямованості майбутніх агрономів
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНЬОГО АГРОНОМА
2.Теоретичне обгрунтування моделі формування гуманістичної спрямованості майбутнього агронома
2.Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості майбутніх агрономів
2.Форми і методи формування гуманістичної спрямованості у навчальній та позанавчальній роботі зі студентами
2.Динаміка рівнів сформованості гуманістичної спрямованості майбутніх агрономів .
Висновки до другого
розділу ВИСНОВКИ . ДОДАТКИ СПИСОК
- Київ+380960830922