ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА.
1.1. Філософсько-культурологічні та психолого-педагогічні концепти проблеми
1.2. Активна громадянська позиція підлітків у психолого-педагогічному
та соціальному аспектах.
1.3. Сучасний стан проблеми у педагогічній теорії та виховній
практиці
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ ПІДЛІТКІВ .
2.1. Методика експерименту .
2.2. Зміст, соціально-педагогічні умови, форми і методи формування активної громадянської позиції підлітків
2.3. Результати дослідно-експериментальної роботи
Висновки до другого
розділу.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ .
Список
- Київ+380960830922