змісту
3. Лексичні і граматичні еквіваленти в двох мовах при перекладі
4. Слова і словосполучення термінологічного змісту
5. Перебудова граматичної та синтаксичної структури речення при перекладі
6. Лексика, що відображає вузьку й широку спеціалізацію
ДОДАТОК В
Специфікація тестів для діагностики знань студентів у процесі організації самостійної роботи з англійської мови в технічному ВНЗ.
/. Загальний опис.
Критеріально-орієнтовані тести за курсом "Англійська мова для студентів, що вивчають комп'ютерні технології" створені для діагностики знань студентів, отриманих у процесі самостійної роботи з навчальним матеріалом згідно з програмою "Іноземна мова для немовних факультетів і вузів". Призначені для тематичного контролю.
2. Приклад інструкції і тестового завдання.
Уважно прочитайте кожне запитання й намагайтеся відповісти на нього правильно. До окремих питань дається кілька відповідей, позначених різними буквами. При виконанні завдання підкресліть букву, яка, на вашу думку, позначає правильну відповідь, як це зроблено в прикладі 1.
Приклад 1. Виберіть правильну відповідь.
We get flickering screen if . is low
A. Pixel B. Dot
C. Refresh rate D. Display
У окремих завданнях потрібно записати коротку відповідь на спеціально відведеному для цього місці, як це зроблено в прикладі 2.
Приклад 2. Закінчіть речення.
The monitor is controlled by a separate circuit board, known as display adaptor
У деяких завданнях потрібно встановити відповідність між двома групами елементів.
Приклад 3. Встановіть відповідність.
1. daisywheel printer А. точково-матричний принтер
2. dot-matrix printer В. струйний принтер
3. impact printer С. принтер безконтактного друку
4. non-impact printer D. термографічний принтер
5. ink-jet printer E. принтер контактний друк
F. пелюстковий принтер
У деяких завданнях потрібно встановити правильну послідовність, як у прикладі 4.
Приклад 4. Встановить правильну послідовність.
A. There are different types of printers.
B. For seeing the result of processing data we need a special output device.
C. The more is the number of pixels the better image we get.
D. Using a printer type depends on the application.
3. Характеристика форми завдань.
У запропонованих критеріально-орієнтованих тестах використовуються наступні види завдань: закритої форми, відкритої форми, на встановлення відповідності, на встановлення послідовності, текстові, тематичні, ситуаційні.
4. Характеристика змісту завдань.
Критеріально-орієнтовані тести містять завдання на діагностику сформованості умінь відповідно до програми "Іноземні мови для немовних факультетів і вузів" і об'єднані одною темою. Добір і структурування діагностуючого матеріалу проводилося на основі рівнів засвоєння навчального матеріалу. І в тестах представлені I, II, III рівні.
5. Співвідношення когнітивних цілей організації самостійної роботи студентів з англійської мови й тестових завдань.
Приклади переходу від когнітивних цілей до формулювання тестових завдань.
• Студент володіє лексикою і фразеологією, що відбиває основні напрямки широкої спеціальності і вузької спеціалізації.
The picture tube of the display which is made of glass and contains a vacuum is
A. Display adaptor B. Cathode ray tube
З Monitor D. Video card
• Студент володіє навичкою читання літератури за фахом з метою витягу професійної інформації.
The main idea of the text "To Your Health" can be expressed as: (Головна ідея тексту "Для вашого здоров'я" може бути виражена як):
A. It is impossible to be healthy while working at the computer.
B. One can be quite healthy while working at the computer if he follows some useful rules.
C. Trade unions should take care of computer users.
• Використовує терміни, поняття. Закінчіть пропозицію.
Non-impact printer which uses heat, a special kind of paper and electrosensitive methods is
• Класифікує об'єкти. Встановити відповідність
1. spreadsheet А. прикладна програма
2. desk accessory В. злиття листів
3. application С. розміщення переносів
4. compiler D. екранна приналежність
5. utility E. текстовий процесор
6. 6. hyphenation F. електронна таблиця
7. 7. mail merging G. сервісна програма
Н.транслятор
ДОДАТОК Д
Таблиця Д.1.
Валідність тесту з англійської мови
(Панасюк А.В. ТЕКСТИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВНЗ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Навчально-методичний посібник . - К.: ТОВ "Інфодрук" , . - с. []
Розділ , )
№ завданняНомер експертаКоефіцієнт валідности задания
1.()++-++-+++-++++-,1.()+++-+--+++-+-++,2.()++----+++--++-+,2.()--+++---++++-+-,3.()-++--+-+-+++-++,3.()++-+++-++--++-+,4.()+++-+++++++++++,4.()-+-++++++++++++,4.()++-+-+-++---++-,5.()++--+-++-+++++-,5.()-+-+-++++++--+-,5.()---++++++++++++,6.()+++-+++++++++++,6.()+-+--++++-+---+,7.()-++-+-++-+-++++,8.()++-+-++-++++-++,8.()--++--++++--++-,8.()+++-+-+--++++--,8.()+---+++-++-++++,8.()-+++----+++-+-+,8.()++-++--+-+---++,8.()--++++++---++++,1.()++--++-+++-++++,1.()-+++---+++-++++,2.()+++++++-----+++,
(Д.)
Таблиця Д.2.
Валідність тесту з англійської мови
(Панасюк А.В. ТЕКСТИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВНЗ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Навчально-методичний посібник . - К.: ТОВ "Інфодрук" , . - с. []
Розділ , )
№ завданняНомер експертаКоефіциєнт валідности задания
1.()++----++-+-++-+,1.()-++--++++++++++,2.()-+++--+-+++--++,2.()++----++-+++-+-,3.()--++-+-++-+++++,3.()+++--+++--+++++,4.()--+++++++++++++,4.()++--++-+-+-++--,4.()-++++----++++--,4.()---+++++--+++-+,4.()-++----++++-+-+,5.()+-+++++++++++++,5.()+++-+-+-+-++---,6.()+----+-+++-++-+,7.()-++---+-+-+-+++,8.()+-+-+++++++++++,8.()++-++-+---+-++-,8.()-+-+-++-+--++++,8.()+-+-++-+++-++++,8.()+-+-----+++++-+,8.()--+-+++-++-++++,1.()-++-+-+-+--++-+,1.()-+++--+-+-+-+++,2.()+--+-+-+-+++-+-,2.()++-----++++--++,
(Д.)
ДОДАТОК Ж
Таблиця Ж.1.
Оцінка коефіцієнта надійності тесту з англійської мови повторним тестуванням (Панасюк А.В. ТЕКСТИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВНЗ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Навчально-методичний посібник . - К.: ТОВ "Інфодрук" , . - с. [])(тест із
розділів , )
Прізвища
випробуванихПерші
суми
балів, хiДругі
суми
балів, уixiyixiyiБіліченко Є.Болібок В.Бондарчук Я.Боровський А.Брику ля О.Дешевий Д.Кваша Д.Кондратюк Є.Левковська М.Малахмєдов М.Мартинюк О.Мещерикова ММуратов О.Побережна І.Подорченко Н.Ребезнюк Л.Слободян В.Соляр М.Степанкович А.Томашевська ВФедорук А.Холісник А.Цуйко Г.Шепельтняк О.Шрамко О.СумиKxy = / - (•)/ = , (Ж.)
Dx = / - / = , (Ж.)
Dy = / - / = , (Ж.)
rxy = ,/(•) = , (Ж.)
Таблиця Ж.2.
Оцінка коефіцієнта надійності тесту з англійської мови повторним тестуванням (Панасюк А.В. ТЕКСТИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВНЗ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Навчально-методичний посібник . - К.: ТОВ "Інфодрук" , . - с. [])(тест із
розділу 4. )
Прізвища
випробуванихПерші
суми
балів, хiДругі
суми
балів, уixiyixiyiБіліченко Є.Болібок В.Бондарчук Я.Боровський А.Брику ля О.Дешевий Д.Кваша Д.Кондратюк Є.Левковська М.Малахмєдов М.Мартинюк О.Мещерикова ММуратов О.Побережна І.Подорченко Н.Ребезнюк Л.Слободян В.Соляр М.Степанкович А.Томашевська ВФедорук А.Холісник А.Цуйко Г.Шепельтняк О.Шрамко О.Сумиkxy = / - (•)/ = , (Ж.)
Dx = / - / = , (Ж.)
Dy = / - / = , (Ж.)
Rxy = ,/(•) = , (Ж.)
ДОДАТОК З
АНКЕТА З.
Шановний(а) колего!
Мета цієї анкети: вивчити досвід викладачів іноземної мови з організації самостійної роботи студентів і застосування тестового контролю для оцінки її результатів.
Просимо дати відповідь на такі запитання:
1. Чи вважаєте Ви, що приділяєте достатньо уваги організації самостійної роботи студентів із дисципліни, яку викладаєте?
2. Які методи, організаційні форми й засоби Ви використовуєте для організації самостійної роботи студентів?
3. Чи є фактори, які, на Вашу думку, заважають ефективній організації самостійної роботи студентів із дисципліни, яку викладаєте? Назвіть їх.
4. Як Ви вважаєте, чи досить добре Ваша кафедра забезпечена навчальною і методичною літературою для організації самостійної роботи студентів?
5. Як Ви здійснюєте контроль за самостійною роботою студентів?
6. Чи можливо, на Вашу думку, використовувати тестовий контроль для організації самостійної роботи студентів із іноземної мови?
7. Які, на Ваш погляд, переваги й недоліки тестового контролю?
8. Що Ви розумієте під словом "тест"?
9. Які типи тестових завдань Ви знаєте?
.Яка методична допомога в організації самостійної роботи студентів із застосуванням тестового контролю Вам необхідна?
Таблиця З.
Отримані результати анкетування
№ п/пПідсумована відповідьУсього
відповіли%• надаютьдостатньо уваги;
• надаютьнедостатньо уваги;
• не надаютьуваги взагалі;
методи:
* самостійна робота з інформаційним джерелом;
* самостійне виконання вправ;
* написання рефератів, доповідей;
форми:
* індивідуальна;
* парна;
* групова;
засоби:
* підручник;
* методичний посібник;
* аудіо- та відеозасоби;
* комп'ютерні засоби, Інтернет;
* слабке володіння студентів навичками самостійної роботи на момент вступу у ВНЗ;
* відсутність цілісної програми організації самостійної роботи студентів на кафедрі;
* слабке оснащення навчально-методичною літературою з організації самостійної роботи студентів;
* нерегулярний, слабко орієнтований контроль;
* так;
* відносно добре;
* немає;
* усно;
* письмово;
* у вигляді тестів;
* так;
* немає;
* у сполученні з іншими видами контролю;
переваги:
* незначний рівень впливу суб'єктивних факторів;
* достатня точність вимірів;
* невеликі витрати часу на проведення у великих групах студентів і на великому обсязі навчального матеріалу;
* можливість використання тестів для самоконтролю;
недоліки:
* відсутність мовного апарату;
* неможливість простежити логічні міркування;
* неможливість сформулювати тестове завдання з окремих фрагментів навчального матеріалу;
* стандартизована форма контролю з однозначною відповіддю;
* завдання з набором відповідей;
* закриті тестові завдання;
* відкриті тестові завдання;
* завдання на встановлення послідовності;
* завдання на встановлення відповідності;
* навчально-методична література
- Київ+380960830922