ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
1.1. Феномен творчих здібностей у психолого-педагогічній науці
1.2. Напрями та аспекти формування творчих здібностей
студентів у психолого-педагогічній теорії і практиці
1.3. Постановка завдань та вибір напрямів дослідження
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ-МЕНЕДЖЕРІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
2.1. Принципи та педагогічні умови формування творчих
здібностей майбутніх бакалаврів-менеджерів.
2.2. Модель формування творчих здібностей майбутніх
бакалаврів-менеджерів у процесі фахової підготовки
2.3. Методика формування творчих здібностей майбутніх
бакалаврів-менеджерів.
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ-МЕНЕДЖЕРІВ
3.1. Організація та зміст експериментального дослідження
3.2. Результати експериментального дослідження.
Висновки до третього
розділу .
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922