ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ГЕНЕЗА ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В
ГРЕЦІЇ.………
1.1. Історико-педагогічний аналіз реформування педагогічної освіти в
Греції.
1.2. Обґрунтування періодів розвитку системи післядипломної педагогічної
освіти в Греції
…….
1.3.Соціально-економічні чинники розвитку сучасної післядипломної педагогічної
освіти в Греції .………………………………………………………
Висновки до
розділу ……………………………………………………………
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНА СИСТЕМА ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В ГРЕЦІЇ
………………………………………………………………
2.1. Структура системи післядипломної педагогічної освіти в Греції ………
2.2. Атестація професійної діяльності вчителів в організації післядипломної
педагогічної освіти ……….…………………….………………………………
2.3. Організаційні форми післядипломної педагогічної освіти в Греції…….
2.4. Використання досвіду Греції у післядипломній педагогічній освіті
Республіки Кіпр…………………………………………………………………
Висновки до
розділу …………………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ВРАХУВАННЯ ДОСВІДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ГРЕЦІЇ В
УКРАЇНІ …………………………………………………….
3.1. Сучасні тенденції модернізації післядипломної педагогічної освіти
України ……………………………………………………………………………
3.2. Спільне й відмінне у післядипломній педагогічній освіті Греції
та України ………………………………………………………………………
3.3. Напрями модернізації післядипломної педагогічної освіти України на основі
врахування позитивного досвіду Греції ………………………………
Висновки до
розділу ……………………………………………………………
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………………
ДОДАТКИ ………………………………………………………………………
Додаток А…………………………………………………………………………
Додатки Б…………………………………………………………………………
Додаток В…………………………………………………………………………
Додаток Д…………………………………………………………………………
Додаток Ж ………………………………………………………………………
Додатки З …………………………………………………………………………
СПИСОК
- Київ+380960830922