Ви є тут

Підготовка майбутніх працівників органів внутрішніх справ до соціальної та виховної роботи з підлітками

Автор: 
Федоренко Олена Іванівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000004
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТВСТУП
РОЗДІЛ 1.Підготовка майбутніх працівників органів внутрішніх справ до соціальної та виховної роботи з підлітками як педагогічна проблема .
1.1.Стан розробленості проблеми підготовки фахівців до профілактики правопорушень підлітків у педагогічній теорії і практиці .
1.2.Закордонний досвід підготовки поліцейських та особливості їх роботи щодо профілактики правопорушень неповнолітніх.
1.3.Теоретичні, методологічні та правові засади професійної підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками .
1.4.Критерії, показники та рівні готовності майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками
Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ 2.Особливості соціальної та виховної роботи працівників ОВС з підлітками щодо запобігання скоєння ними правопорушень
2.1.Загальний стан проблеми правопорушень підлітків в Україні
2.2.Класифікація категорій підлітків, з якими працівники ОВС мають здійснювати соціальну та виховну роботу
2.3.Модель соціальної та виховної роботи працівників органів внутрішніх справ з підлітками .
Висновки до другого
розділу .
РОЗДІЛ 3.Теоретичні та загальнометодичні засади організації підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками
3.1.Модель підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до соціальної та виховної роботи з підлітками
3.2.Етапи процесу підготовки курсантів соціальної та виховної роботи з підлітками .
3.3.Організаційні форми та методи навчання майбутніх працівників ОВС соціальної та виховної роботи з підлітками
.3.3.1.Застосування проблемних навчальних ситуацій професійного змісту у процесі підготовки курсантів до соціальної та виховної роботи з підлітками .
3.3.2.Використання ділових ігор у процесі підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками .
3.3.3.Теоретичні та методичні засади використання тренінгу спілкування як методу підготовки майбутніх правоохоронців до роботи з підлітками .
Висновки до третього
розділу
РОЗДІЛ 4.Дослідно-експериментальна перевірка ефективності застосування моделі підготовки майбутніх працівників ОВС до соціальної та виховної роботи з підлітками
4.1.Зміст і організація формувального експерименту 4.2.Реалізація дослідно-експериментальної перевірки ефективності застосування моделі підготовки майбутніх правоохоронців до соціальної та виховної роботи з підлітками .
4.3.Аналіз результатів експерименту .Висновки до четвертого
розділу .ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ .ДОДАТКИ .СПИСОК