ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬЯНСІВ ПІДПРИЄМСТВ
1.1.Стратегічні альянси підприємств як об'єкт міждисциплінарного дослідження.
1.2.Класифікація стратегічних альянсів підприємств
1.3. Концептуальні підходи до формування стратегічних альянсів підприємств.
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬЯНСІВ ЗА УЧАСТЮ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ .
2.1. Ідентифікація та структуризація інформаційного простору дослідження стратегічних альянсів підприємств в Україні .
2.2. Передумови та особливості формування стратегічних альянсів
підприємств в Україні
2.3.Специфіка поширення стратегічних альянсів за участю українських підприємств та результативність їх функціонування
Висновки до
розділу 2.
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬЯНСІВ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Методика вибору способів взаємодії підприємств в межах стратегічного альянсу в залежності від конфігурації цілей потенційних учасників
3.2. Реконфігурація діяльності підприємств при формуванні стратегічних альянсів.
3. Методичні рекомендації щодо оцінювання ефективності участі
підприємства у стратегічному альянсі.
Висновки до
розділу 3.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922