ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади управління інноваційною діяльністю підприємств на маркетинговій основі
1.1. Теоретичні засади і сутність управління підприємством на засадах маркетингу у сфері інноваційної діяльності .
1.2. Маркетингова система управління підприємством: сутність,
завдання, функції .
1.3. Проблеми та перспективи розвитку управління інноваційною
діяльністю підприємств на засадах маркетингу .
Висновки до
розділу 1
РОЗДІЛ 2. Дослідження управління інноваційною діяльністю
підприємств на засадах маркетингу .
2.1. Аналіз стану легкої промисловості України і систем маркетингового управління діяльністю підприємств .
2.2. Дослідження стратегічного управління інноваційною діяльністю
підприємств на засадах маркетингу .
2.3. Організація інноваційної діяльності крупних підприємств шляхом
створення малих форм інноваційного бізнесу
Висновки до
розділу .
РОЗДІЛ 3. Удосконалення управління інноваційною діяльністю
підприємств на маркетингових засадах
3.1. Методика комплексного аналізу інноваційної діяльності при виведенні нових товарів на ринок
3.2. Удосконалення управління інноваційним циклом на основі оцінки
споживчої корисності інновацій .
3.3. Застосування інформаційних технологій у маркетинговому управлінні
інноваційною діяльністю підприємств
Висновки до
розділу .
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ .
Додаток А. Характеристики орієнтації підприємств за сферами діяльності управління орієнтованого на виробництво та маркетинг
Додаток Б. Показники інноваційної діяльності промислових підприємств
і галузі легкої промисловості України .
Додаток В. Порівняльний аналіз комп'ютерних програм для застосування
у сфері маркетингового управління .
СПИСОК
- Київ+380960830922