Зміст
ВСТУП.-
РОЗДІЛ 1. "НІМЕ КІНО" У КУЛЬТУРНО-ЕСТЕТИЧНІЙ ПАРАДИГМІ ПОСТМОДЕРНІЗМУ
1. Невербальність з позицій "критики мови" -
1. Генеалогія мовчання у художній практиці ХХ століття.-
1. Природа "німого кіно" у дискурсі сучасного філософсько-естетичного знання-
Висновки до -го
розділу.-
РОЗДІЛ 2. ТРАНСФОРМАЦІЇ СУЧАСНОГО КІНО: ВІД ПАНУВАННЯ СЛОВА ДО ПРІОРИТЕТУ ВІЗУАЛЬНОСТІ
2. Естетичний вимір кінообразності.-
2. Новий етап розвитку візуальної кіномови-
2. Виражальна специфіка сучасного кіномистецтва-
Висновки до -го
розділу-
РОЗДІЛ 3. "НОВЕ КІНО" У ВИТОКАХ НОН-ВЕРБАЛЬНОСТІ: ЕСТЕТИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
3. Художні джерела сучасного "німого кіно"-
3. Українське поетичне кіно: художній проект подолання мовлення-
Висновки до -го
розділу-
ВИСНОВКИ-
СПИСОК
- Киев+380960830922