ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОЯВІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ-
1.1.Основні напрямки психологічного дослідження діяльності професійної педагогічної спільноти-
1.2.Психологічний вимір організації процесу ділового спілкування та його особливості у педагогічному колективі-
Розділ 2.ВИЯВЛЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ МІЖ СПЕЦИФІКОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ І РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ-
2.1.Соціокультурні й ціннісно-мотиваційні характеристики психологічної сумісності суб'єктів педагогічного колективу -
2.2.Специфіка результативності діяльності педагогічного колективу: психологічні особливості, прояв та наслідки
Розділ 3.ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ ЯК ЧИННИКУ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ-
3.1.Розвиток суб'єктності, комунікативних умінь особистості як дієвої передумови результативної організації ділового спілкування в педагогічному колективі -
3.2.Результати формуючих заходів та їхня інтерпретація
-ВИСНОВКИ
-СПИСОК
- Киев+380960830922