ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА .
1.1. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як прояв навчальної активності студентів
1.2. Складові та специфіка підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності .
1.3. Стан готовності майбутніх економістів до самостійної навчально-пізнавальної діяльності .
1.4. Шляхи підвищення рівня підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності .
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Сутність та структура інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів
2.2. Операційний зміст комп'ютерно-алгоритмічних умінь майбутніх економістів
2.3. Педагогічні умови формування інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів вищих навчальних закладів
2.4. Модель формування інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності
2.5. Динаміка та результати формування інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності
Висновки до другого
розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ .ДОДАТКИ СПИСОК
- Киев+380960830922