ЗМІСТ
Перелік умовних позначень.
ВСТУП.
РОЗДІЛ І. ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА.
1.1. Мета, зміст та особливості професійної діяльності вчителя математики на сучасному етапі розвитку освіти
1.2. Дефінітивний аналіз змісту поняття "фахова компетентність
вчителя математики" .
1.3. Зміст, місце і роль пізнавальної активності студентів у процесі
фахової підготовки .
1.4. Аналіз вітчизняного та закордонного досвіду щодо засобів
підвищення пізнавальної активності майбутніх учителів математики.
Висновки до І
розділу.
РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕТНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ
2.1. Модель формування фахової компетентності майбутніх
учителів математики
2.2. Використання сучасних педагогічних технологій
активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання
2.3. Врахування особливостей кредитно-модульної системи організації навчання в процесі активізації пізнавальної діяльності студентів .
2.4. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій як засобу розвитку пізнавальної активності майбутнього вчителя.
Висновки до ІІ
розділу.
РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ .
3.1. Організація та перебіг дослідно-експериментальної роботи
3.2. Результати експериментальної роботи.
Висновки до третього
розділу.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Киев+380960830922