ЗМІСТ
Перелік умовних скорочень……………………………………………
Вступ………………………………………………………………………
Розділ 1. Роль та місце емоційного інтелекту в соціально-психологічній
адаптації особистості
Теоретичні підходи до розкриття змісту
соціально-психологічної адаптації……………………………………….
Соціально-психологічна адаптація особистості до
студентського середовища……………………………………………
1.2.1. Зміст поняття «студентське середовище»…………………………
1.2.2. Динамічний аспект соціально-психологічної адаптації…………
1.2.3. Статичний аспект соціально-психологічної адаптації……………
Роль емоційного інтелекту в соціально-психологічній
адаптації особистості…………………………………………………….
1.3.1. Емоційний інтелект як психологічний феномен ………………….
1.3.2. Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної
адаптації особистості………………………………………………………
Висновки до першого
розділу…………………………………………….
Розділ 2. Сфери та особливості впливу емоційного інтелекту на
соціально-психологічну адаптацію особистості до студентського середовища
Програма емпіричного дослідження……………………………………….
2.1.1. Стратегія дослідження впливу емоційного інтелекту на
соціально-психологічну адаптацію особистості до студентського середовища…….
2.1.2. Зміст програми емпіричного дослідження ………………………
Зв’язок між рівнем емоційного інтелекту та характеристиками
соціально-психологічної адаптації студентів…………………………….
2.2.1. Рівень емоційного інтелекту студентів……………………….……
2.2.2. Зв’язок між рівнем емоційного інтелекту та характеристиками процесу
адаптації студентів…………………………….………………
2.2.3. Зв’язок між рівнем емоційного інтелекту та характеристиками
соціально-психологічної адаптованості студентів……………………….
2.2.4. Процесуальні та результативні характеристики соціально-психологічної
адаптації залежно від рівня емоційного інтелекту.……
Сфери впливу емоційного інтелекту на соціально-психологічну адаптацію
особистості до студентського середовища ………………………………
2.3.1. Вплив емоційного інтелекту на показники емоційного самопочуття студентів
у стресогенні періоди навчання……………………………….
2.3.2. Вплив емоційного інтелекту на показники соціально-психологічної
адаптованості студентів……………………………………………………
2.3.3. Сфери та особливості впливу емоційного інтелекту на
соціально-психологічну адаптацію особистості……………………………………
Висновки до другого
розділу …………………………………………….
Розділ 3. Активізація розвитку емоційного інтелекту як спосіб оптимізації
процесу соціально-психологічної адаптації особистості
Методика організації експериментального дослідження………………
Зміст програми сприяння розвитку емоційного інтелекту
студентів-першокурсників…………………………………………………
3.2.1. Програма спецкурсу «Феноменологія емоційного інтелекту:
соціально-психологічні аспекти»……………………………………….
3.2.2. Програма соціально-психологічного тренінгу
«Розвиток емоційного інтелекту»……………………………………. …
Результати апробації експериментальної програми в процесі
соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників…………
3.3.1. Результати дослідження показників емоційного інтелекту………
3.3.2. Результати дослідження показників соціально-психологічної
адаптації студентів…………………………………………………………
3.3.3. Інтерпретація результатів експериментального дослідження……
Висновки до третього
розділу…………………………………………….
Висновки…………………………………………………………………
Додатки ……………………………………………………………………
Список
- Киев+380960830922